Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu informuje, że od dnia 01.03.2021r. można składać wnioski w ramach modułu I i II pilotażowego programu Aktywny Samorząd. Wnioski składać można on-line poprzez System Obsługi Wsparcia lub w formie papierowej za pośrednictwem poczty lub osobiście w urzędzie. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną zalecamy składanie wniosków poprzez wspomniany System Obsługi Wsparcia.
Wnioski w ramach programu można składać od 1 marca 2021 r. w ramach modułów:
- Moduł I - w celu uzyskania wsparcia w utrzymaniu zatrudnienia poprzez likwidację lub ograniczenie barier w poruszaniu się oraz barier transportowych wnioski przyjmowane są do 31 sierpnia 2021roku,
- Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym, wnioski dotyczące roku akademickiego 2020/2021 będą przejmowane do 31 marca 2021 roku natomiast wnioski dotyczące roku akademickiego 2021/2022 - do dnia 10 października 2021 roku.
Także w 2021 roku wnioski o dofinansowanie będą rejestrowane przez Internet w Systemie Obsługi Wsparcia (SOW).
System SOW przewiduje ułatwienia i uproszczenie procedur związanych z aplikowaniem o pomoc i realizacją programu, co powinno przyspieszyć także realizację wniosków i uzyskanie pomocy.
W systemie do dyspozycji są wszystkie potrzebne formularze i wzory, m.in.: wniosków o dofinansowanie, umów dofinansowania, korespondencji oraz w inne funkcjonalności.
Wzory wniosków, załączników, terminy przyjmowania wniosków dostępne są w zakładce Aktywny Samorząd.